محمد جعفر دوستدار

معاون بنیاد خاتم الاوصیاء گفت: خانواده یک اصل مهم است و بنای تمدن نوین اسلامی بر اصالت خانواده استوار است.

به گزارش پیام خانواده   محمد جعفر دوستدار در اولین همایش «خانواده مبارز» که با هدف معرفی و تقدیر از الگوی خانواده محور گروه جهادی شهید رمضانی و حاج خانم رمضانی که در مسجد الزهرا شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را سپاس می گویم که حیات ما را در دوران حاکمیت دین خود قرار داد و امشب این توفیق را دارم تا در جمع مردم دین دار حاضر باشم.

وی ادامه داد: امشب برای یک امر مهم، کار بزرگ و معرفی یک الگوی جهادی و خانواده مبارز دور هم جمع شده‌ایم، در دنیایی که خانواده اصالتی ندارد، در مساجد و محله‌های کشور ما چراغ تقویت نهاد خانواده روشن است.

دوستدار بیان داشت: خانواده یک اصل مهم است و بنای تمدن نوین اسلامی بر اصالت خانواده استوار است به همین دلیل، دشمن به دنبال نابودی این کانون است. دوستانی که مراسم امروز را تدارک دیده اند هدفی چون معرفی یک خانواده مجاهد و مبارز داشتند که به عنوان الگو مطرح است.

وی ادامه داد: از بزرگوارانی که زمینه برگزاری این جلسه و نشست را فراهم کرده‌اند تشکر می‌کنم، خداوند در قرآن می‌فرماید: با رکوع کنندگان رکوع کنید، بنابراین به نماز جماعت تاکید شده است و چقدر اتفاق مثبتی است که در مسجد گرد هم جمع شده‌ایم و این برنامه در چنین مکان معنوی برگزار می‌شود. در زمان پیامبر همه امور در مسجد انجام می‌شد.

دوستدار خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم مسجد به جایگاه اصلی خود بازگردد، باید تلاش کنیم این مکان از ویژگی های طراز اسلامی برخوردار شود.
وی خاطر نشان کرد: امروزه جذابیت‌های کاذبی طراحی شده و باید بتوانیم در مسجد امور تربیتی را پی بگیریم. باید در مساجد مراکز مشاوره برای تربیت فرزند و مهارت‌های دیگر به وجود بیاید. امیدوارم با تلاش‌هایی که صورت می‌ گیرد بتوانیم قدم‌های بزرگی در راستای جایگاه و ارزش نهاد خانواده برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =