مدیرعامل مؤسسه خیریه حامیان

مدیرعامل مؤسسه خیریه حامیان راه زندگی با بیان این که خدمات مؤسسه به گروه‌های مختلف هدف است، گفت: معتادان متجاهر در کمپ ماده ۱۶ قم حرفه‌های مختلفی را یاد می‌گیرند.

به گزارش پیام خانواده  هادی مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه خیریه حامیان راه زندگی، اظهار داشت: این مؤسسه فعالیت خودش را تحت نظارت بهزیستی از سال ۸۷ آغاز کرده و در طی این سال‌ها در زمینه‌های مختلف اقدام به خدمت‌رسانی کرده است.

وی خدمات این مؤسسه خیریه را موردتوجه قرار داد و گفت: ساماندهی، پذیرش و نگهداری از کودکان کار، نگهداری از بیماران اعصاب و روان به‌صورت شبانه‌روزی و نگهداری از بیماران و معتادان متجاهر در کمپ ماده ۱۶ مهم‌ترین فعالیت این مؤسسه است.

حرفه‌آموزی معتادان متجاهر در کمپ ماده ۱۶ قم
مرادی تأکید کرد: حرفه‌آموزی معتادان نیز از دیگر برنامه‌های این خیریه است که در سال‌های اخیر همواره مورد تأکید مدیریت خیریه بوده با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از مددجویان در کمپ ماده ۱۶ فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: در آیین تجلیل از مؤسسه‌های خیریه برتر نیز مؤسسه خیریه حامیان راه زندگی به‌عنوان یکی از مؤسسات برتر سازمان بهزیستی مورد تجلیل قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =