کد خبر: 12107
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کشتی آزاد قهرمانی کشور

روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور با پیکارهای چهار وزن غیرالمپیکی پیگیری خواهد شد و در نهایت نفرات و تیم‌های برتر معرفی خواهند شد.

به گزارش پیام خانواده  روز سوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور امروز (جمعه) در سالن زنده یاد سیدرسول حسینی ساری پیگیری می‌شود. در این روز مدعیان وزن‌های ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم جدال سختی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری ملی‌پوش ایران در بلگراد بود که موفقیتی کسب نکرد و هیچ آزادکاری در این دور معاف نیست. در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز امیرمحمد یزدانی نماینده ایران در بلگراد بود و به مدال نقره رسید اما او با تغییر وزن به دسته ۷۴ کیلوگرم رفت. یزدانی روز گذشته در یک کشتی جنجالی مغلوب عادل پناهی شد و امروز باید برای مدار برنز تلاش کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی به دلیل کسب مدال برنز جهانی از حضور در پیکارهای قهرمانی کشور معاف است و دیگر مدعیان این دسته باید برای هماوردی با او تلاش کنند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز هیچ معافیتی برای آزادکاران وجود ندارد. امیرعلی آذرپیرا ملی‌پوش ایران در این وزن به دسته ۹۷ کیلوگرم رفته و روز گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. مبین عظیمی که عنوان قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد نیز در وزن ۸۶ کیلوگرم به روی تشک رفت و عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

امروز همچنین فینال سه وزن دوم رقابت‌ها برگزار خواهد شد. در وزن ۷۴ کیلوگرم عادل پناهی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حسین ابوذری رقابت می‌کند و هادی وفایی‌پور نیز مصاف سختی با علی سوادکوهی در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم دارد.

یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های امروز دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم است جایی که امیررضا معصومی به مصاف مهدی هاشمی می‌رود.

همچنین امروز دیدارهای نهایی چهار وزن غیرالمپیکی برگزار خواهد شد تا پرونده این دوره از بازی‌ها بسته شود در پایان رقابت‌ها همچنین تیم‌های برتر نیز معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =