نصیرشلال

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با حاشیه‌سازی تصمیم من در مورد کیانوش رستمی عوض نخواهد شد، چون شرایط برای تمامی ملی‌پوشان یکسان است.

به گزارش پیام خانواده نواب نصیرشلال روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص کنار گذاشتن کیانوش رستمی اظهار داشت: برداشت‌های متفاوتی از این تصمیم من توسط افراد مختلف و رسانه‌ها شد؛ اما واقعیت این است که این تصمیم نه مبارزه با بازیکن‌سالاری بود و نه سرمایه‌سوزی، بلکه عمل به یک سری قوانین و چارچوب‌هایی است که تمام ورزشکاران متعهد به رعایت آن هستند. کیانوش رستمی نیز یکی از ملی‌پوشان است و بین وی و دیگران تفاوتی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به ضرورت رکوردگیری درون اردویی تیم ملی وزنه‌برداری، ادامه داد: رکوردگیری درون اردویی یکباره نبود بلکه از ۲ هفته قبل به اطلاع ملی‌پوشان رسیده بود. کیانوش نیز از این قائده مستثنی نبود. بهتر بود او در آن ۲ هفته مسائل را با ما در میان می‌گذاشت و نتوانست خود را با شرایط ما هماهنگ کند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ لندن در خصوص برخی حاشیه‌سازی‌ها برای بازگشت رستمی به تیم ملی گفت: با حاشیه‌سازی تصمیم من عوض نخواهد شد چون شرایط برای تمامی ملی‌پوشان یکسان است. باید بپذیریم که همه شرایط مساوی دارند و جوسازی نه تاثیری بر روی تصمیم دارد و نه امتیازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

نصیرشلال در خصوص ادامه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نیز افزود: ملی‌پوشان در این چند روز استراحت بودند و از فردا (یکشنبه) اردوها در سالن وزنه‌برداری آکادمی از سر گرفته می‌شود. این اردو تا آخر هفته در تهران ادامه دارد و بعد از آن نیز به مازندران خواهیم رفت. اردوها به صورت متوالی و مستمر برگزار می‌شود تا تیم با نهایت آمادگی راهی مسابقات جهانی عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =