مجید افلاکی

مربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه دایره لغاتش از بچگی همینگونه بود و نمی تواند مثل دکترها حرف بزند، گفت: امیدوارم دوستان غرض‌ورزی را کنار بگذارند تا در آینده حداقل بتوانیم روی یکدیگر نگاه کنیم.

به گزارش پیام خانواده  مجید افلاکی که اواخر هفته گذشته با تصمیم کمیته فدراسیون تکواندو به کادر فنی تیم ملی مردان اضافه شد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: آن زمان که آمدم به عشق تکواندو بود، چون همه ما مدیون تکواندو هستیم. وقتی از کادر فنی رفتم به هر نحوی که می‌توانستم به کادر فنی و بازیکنان کمک کردم. آن زمان حس کردم نبود من شاید باعث آرامش بیشتر و در نهایت موفقیت تیم شود.

وی افزود: از زمانی که بازیکن بوده، کاپیتان شدم و در نهایت به مربیگری روی آوردم، سعی کردم مسئولیت پذیر باشم. اکنون نیز وقتی در جلسه کمیته فنی حاضر شدم و موارد به صورت دقیق بررسی شد، اعضای این کمیته و حتی بیژن مقانلو (سرمربی تیم ملی) همگی معتقد بودند که باید بگردم.

قهرمان اسبق جهان بیان کرد: مقانلو از دوستان قدیمی من است. همگی ما مثل برادر می‌مانیم چراکه حداقل ۳۰ سال است دوست هستیم. اکنون چکیده تکواندوی ایران دور هم جمع شده‌اند و باید کمک کنیم تا این رشته به جایگاه اصلی خود برسد.

وی گفت: به طور مثال هادی افشار و یوسف کرمی که در کمیته فنی هستند، خودشان جای دیگری مسئولیت مهمی دارند اما آمده‌اند کمک کنند. خودم نیز شغلم جای دیگری است چون مربیگری پولی ندارد و فقط عشق است. باید بگویم ما کیسه‌ای برای این جایگاه‌ها ندوخته‌ایم.

افلاکی گفت: اکنون که به تیم ملی برگشته‌ام، برخی که فکر نمی‌کنم من را در عمرشان دیده باشند و شناختی از تکواندو داشته باشند، در فضای مجازی اقدامات عجیبی انجام می‌دهند. نقد خیلی هم خوب است اما اینکه بخواهند توهین کنند و در فضای مجازی به زندگی شخصی افراد ورود کنند، قابل پذیرش نیست.

وی گفت: در فضای مجازی گفته‌اند مجید افلاکی گفتار چاله میدانی دارد. همه ایران می‌دانند من چگونه حرف می‌زنم و حتی در تلویزیون و رادیو هم همینگونه صحبت کرده‌ام. از بچگی همینطوری بودم و نمی‌توانم مثل دکترها سخنرانی کنم و حرف بزنم.

این مربی تاکید کرد: هر وقت این دوستان حرف دل من را فهمیدند و از تکواندو شناخت کافی پیدا کردند، آن زمان آنها را تشویق هم خواهم کرد. همه ما ایراد داریم و باید بگویم برخی در تکواندو هستند که از خانواده این رشته نیستند و مشکلات را درک نمی‌کنند. تا زمانی که خودشان باشند همه چیز خوب است اما به محض اینکه می‌روند، عالم و آدم بد می‌شوند.

وی گفت: وقتی از کادر فنی رفتم، حمایت‌هایم بیشتر شد. رفاقت زمانی معنا پیدا می‌کند که تا آخر، پای آن باشید.

افلاکی در خصوص پیش‌بینی‌اش از آینده تیم ملی تکواندو، گفت: اوایل سال گذشته گفتم این تیم در المپیک می‌درخشد و هنوز به این مسئله ایمان دارم. مطمئن باشید سهمیه لازم به دست می‌آید و ملی‌پوشان در المپیک عملکرد خوبی خواهند داشت. نقاط ضعف باید برطرف شوند که این وظیفه کادر فنی است. من به تیم خیلی امیدوارم و حتی زمانی که نبودم هم به این مسئله تاکید کردم.

وی گفت: وقتی مسابقات نونهالان تکواندو را می‌بینیم واقعا از آن لذت می‌بریم. تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و مهم این است که از نونهالان تا بزرگسالان بتوانیم بازیکنان را حفظ کنیم. اگر خانواده تکواندو همدل باشد به موفقیت‌هایی خواهیم رسید که برای همه خوب باشد.

مربی تیم ملی در پایان گفت: از وزارت ورزش و مجلس درخواست می‌کنم که بودجه کل ورزش و به خصوص تکواندو را افزایش دهند چراکه برای موفقیت در عرصه بین‌المللی نیاز به بودجه و تقویت سخت افزارها داریم. هدف همه ما برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی است که برای رسیدن به این مهم باید تقویت شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =