کنفرانس خانواده و تربیت معنوی

دبیر کمیته علمی کنفرانس خانواده و تربیت معنوی با اشاره به برگزاری اولین کنفرانس خانواده و تربیت معنوی گفت:کنفرانس خانواده و تربیت معنوی مصداق عملی وحدت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش پیام خانواده  دکتر سید محمد حسین چاوشیان دبیر کمیته علمی کنفرانس خانواده و تربیت معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  مشارکت گسترده اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی و ارسال مقالات مرتبط با محورهای کنفرانس را قابل توجه دانست و گفت: در طول فرآیند برگزاری این کنفرانس بین المللی نهاد های مختلف حوزوی و دانشگاهی مشارکت گسترده ای از جمله در برگزاری بیش از چهل نشست علمی و میزبانی از یکدیگر داشتند که به نوعی مصداق عینی و عملی وحدت حوزه و دانشگاه بحساب می آید.

رئیس موسسه خاتم افزود: طبق برنامه ریزی های بوجود آمده، در روز برگزاری کنفرانس نیز در پنل های تخصصی به صورت مشترک از سخنرانان و ارایه کنندگان مقالات حوزوی و دانشگاهی استفاده شده است که می تواند به هم افزایی این دو نهاد مهم علمی کشور بیفزاید.

دکتر چاوشیان اظهار داشت: استقبال و مشارکت قابل توجه مراکز حوزوی و دانشگاهی مطرح کشور از اولین کنفرانس بین المللی "خانواده و تربیت معنوی" متأثر از رویکرد شورای سیاست‌گذاری و تلاش های کمیته های علمی و اجرایی کنفرانس می باشد که ثمره آن فراهم آوردن فرصتی برای حضور بیش از سی نهاد حوزوی و دانشگاهی در این کنفرانس می باشد.

دبیر کمیته علمی کنفرانس به سخنرانان مراسم افتتاحیه و اختتامیه اشاره کرد و گفت: آیت الله سید محمد غروی دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دکتر محمد مهدی طهرانچی استاد نمونه کشوری و رییس دانشگاه اسلامی، دکتر جمیله علم الهدی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر محترم رییس جمهور از جمله سخنرانان کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی می باشند.

خاطر نشان می شود: مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی با مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و همراهی نهاد های مختلف حوزوی و دانشگاهی روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح در سالن بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =