کد خبر: 7408
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۷
شورای اداری

جلسه شورای اداری تیرماه پست قم، با موضوع افزایش رضایتمندی، پاسخگویی مناسب و تکریم مشتریان و تحقق پیش بینی درآمد سالجاری تشکیل شد..

به گزارش پیام خانواده چهارمین جلسه شورای اداری اداره کل پست استان قم با ریاست ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم و با حضور معاون اجرایی، مسئولین و کارشناسان اداره کل در سالن جلسات اداره مذکور برگزار شد.
باقری منش مدیرکل پست استان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان گفت: پاسخگویی صحیح و مناسب، افزایش توزیع موفق و جلوگیری از رسوب مرسولات پستی را در جهت رضایتمندی و تکریم مشتریان حائز اهمیت دانست.
مدیرکل بر آموزش موزعین در جهت توزیع صحیح و منظم مرسولات پستی تاکید و افزود: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و افزایش میزان توزیع موفق بازرسی و نظارت مستمر ضروری است.
باقری منش همچنین خواستار تبدیل مرسولات پستی به ارزش افزوده در جهت تحقق پیش بینی درآمد سالجاری شد.
در جلسه مذکور موارد دیگری همچون بازدیدهای دوره ای از دفاتر و واحدهای پستی، تکمیل جداول دفتر مدیریت عملکرد، بررسی و تحلیل سنجه های کیفی و برگزاری جلسات کیفیت به جهت ارتقاء رتبه کیفی و پیگیری وصول مطالبات مطرح شد.
در ادامه جلسه روسا و کارشناسان ضمن ارائه گزارش عملکرد ادارات و واحدهای زیرنظر خود، پیشنهادات و نقطه  نظراتی را جهت بهبود عمکرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =