رییس جمهور

رییس جمهور گفت: باید به نیروی دریایی ارتش افتخار کرد که جلوه‌هایی از اقتدار، ابتکار، نوآوری و خلاقیت را به همراه خود دارد.

به گزارش پیام خانواده آیت الله سید ابراهیم رییسی در حاشیه رژه یگان‍‌های نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت این نیرو اظهار داشت: روز نیروی دریایی ارتش یاد آور شهامت، شجاعت، دلاوری و اقتدار نیروی دریایی ماست، به همین دلیل همواره باید این روز را به عنوان روز نمادین برای توجه به نیروهای دریایی ارتش گرامی داشت.

وی با اشاره به گام‌های بلند نیروی دریایی ارتش پس از دوران دفاع مقدس گفت: حضور نیروی دریایی نه فقط برای امنیت مرزها بلکه برای حضور در اقیانوس‌ها و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در آبراه‌های بین‌المللی بسیار اطمینان بخش است.

رئیسی با بیان اینکه گسترش فعالیت‌های اقتصادی و توسعه تجاری با حضور نیروهای دریایی ارتش امکان‌پذیر است، تصریح کرد: با وجود تهدیداتی که امروز در آب‍های بین‌المللی و بخش‍‌های مختلف اقیانوس‌ها وجود دارد، حضور نیروی دریایی برای فعالان اقتصادی اطمینان بخش است.

وی گفت: از دوستان‌مان در نیروی دریایی ارتش بابت برقراری امنیت کشتی رانی در منطقه، دفاع و امنیت کشور، صیانت از سکوها و همه منافع جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =