کد خبر: 8562
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
بیک‌زاده

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان معتقد است که سرمربی پرتغالی که سومین جام‌جهانی را با ایران تجربه می‌کند، یک صعود تاریخی به مرحله دوم این رقابت‌ها به کشورمان بدهکار است.

به گزارش پیام خانواده  هاشم بیک‌زاده ملی پوش سابق فوتبال کشورمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستانه آغاز جام‌جهانی گفت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است، قبل از اعزام تیم به قطر به جمع ملی پوشان رفتم، بچه‌ها یک دل هستند و با توجه تجربه جام‌جهانی قبل و بازیکنانی که از دوره قبل در تیم حضور دارند، فکر می‌کنم صعودمان به مرحله بعد غیرممکن نیست و امکان دارد.

بیک‌زاده افزود: با چاشنی شانس می‌توانیم صعود کنیم، هم تیم خوبی داریم و همه بچه‌ها در بازی‌های دوستانه‌ای که با تیم‌های بزرگی مانند اروگوئه و سنگال انجام دادند نشان دادند که ترسی از تیم‌های مطرح ندارند و می‌توانند در قطر به موفقیت برسند.

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان با اشاره به ترکیب اعزامی به جام‌جهانی، خاطرنشان کرد: رسیدن سردار آزمون به جام‌جهانی خبر خیلی خوبی بود، اگر چه خیلی از بازیکنان داخلی و لژیونرها شایستگی قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی را دارند.

بیک‌زاده: کی‌روش یک صعود تاریخی به ایران بدهکار است

وی در ادامه درباره انتظاراتی که برای صعود به مرحله بعد از تیم ملی وجود دارد، تصریح کرد: مَثل معروفی داریم که تا سه نشود بازی نشود؛ پیش‌بینی می‌کنم در این دوره با توجه به تجربه جام‌جهانی‌های قبلی، بهتر از ۲ دوره قبلی تیم نتیجه بگیرد، همدلی خوبی بین بازیکنان به وجود آمده است و انگیزه صعود در تیم وجود دارد و ملی‌پوشان به این باور رسیده‌اند که می‌توانند راهی مرحله بعد شوند و این باور خیلی مهم است.

بیک‌زاده که قبل از اعزام تیم ملی به قطر به جمع ملی‌پوشان رفته و با کی‌روش دیدار کرده است، گفت: با کی‌روش درباره تیم ملی صحبت کردیم و از دلتنگی که چند سال بود او را ندیده بودم، گفتم، دوست داشتم کی‌روش را هم به عنوان اینکه مربی من بوده، ببنیم و هم بازگشت دوباره‌اش را تبریک بگویم. در این دیدار یاد گذشته کردیم.

بیک‌زاده: کی‌روش یک صعود تاریخی به ایران بدهکار است

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران درباره انگلیس، آمریکا و ولز سه حریف ایران در جام‌جهانی، اظهار داشت:حریفان قوی و بزرگی داریم و بازی‌های خیلی راحتی در جام‌جهانی نخواهیم داشت، البته تیمی از پیش باخته نیستیم و در جام‌جهانی برزیل و روسیه این موضوع را نشان داده‌ایم، مانند بازی با آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۴ که حتی می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم و همان تیم به فینال رفت. در ۲۰۱۸ هم در دیدار با اسپانیا عملکرد خوبی داشتیم. به همین خاطر معتقدم که می‌توانیم در قطر هم مقابل حریفان بزرگی که داریم قد عَلَم کنیم و از پیش باخته نباشیم.

بیک‌زاده با اشاره به شناخت کی‌روش از فوتبال انگلیس، افزود: با توجه به اینکه کی‌روش در فوتبال انگلیس مربیگری کرده است، با فوتبال این کشور به خوبی آشناست و این شناخت به تیم ما کمک می‌کند تا ملی‌پوشان بتوانند مردم را خوشحال کنند. کی‌روش یک صعود تاریخی به مردم ایران بدهکار است و امیدوارم این اتفاق خوب بیفتد و مردم خوشحال شوند.

وی در پایان با بیان اینکه نتیجه بازی با انگلیس که اولین مسابقه تیم کشورمان در جام‌جهانی است، مهم است، تاکید کرد: بازی اول در هر تورنمنتی سخت و تعیین کننده است، اگر یک نتیجه خوب در بازی اول بگیریم، می توانیم در بازی‌های بعد با روحیه بهتری ادامه بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =