آیت الله سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است، گفت: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است.

به گزارش پیام خانواده  آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در دیدار «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اراده ایران و روسیه ارتقای سطح روابط راهبردی در عرصه‌های مختلف است، این روابط را در حال تقویت و چشم‌انداز آن را روشن توصیف کرد و افزود: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، اظهار داشت:‌ توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشورها است.

ایجاد جهان چند قطبی در راستای منافع همه کشورها است

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد: برای توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، ‌تجاری، ‌انرژی،‌ کشاورزی و ترانزیت، بسیار فعالانه تلاش می‌کنیم و کمیسیون مشترک اقتصادی ایران - روسیه نیز به خوبی پیگیر اجرای توافقات روسای جمهور دو کشور است.

پاتروشف با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط با جمهوری اسلامی در قالب مجامع و سازمان‌های منطقه‌ای اظهار داشت: ایجاد جهان چند قطبی در راستای منافع همه کشورهای جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =