کد خبر: 8487
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
مدیرعامل اسبق استقلال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، کاپیتان سال‌های دور استقلال و مدیر پیشین این باشگاه را به ترتیب ۷ و یک سال از حضور در تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

به گزارش پیام خانواده رای قطعی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره پرونده آکادمی استقلال اعلام شد.

بر اساس اعلام کمیته اخلاق، رای محکومیت رضا افتخاری، مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران و صادق ورمرزیار، مسئول اسبق آکادمی این باشگاه صادر و پس تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف، رای این کمیته قطعی اعلام شد.

بر همین اساس رضا افتخاری با توجه به اتمام مدت یک سال محرومیت فوتبال از تاریخ رای بدوی، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و صادق ورمرزیار به مدت ۷ سال از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ادامه فعالیت رضا افتخاری پس از پرداخت جریمه نقدی و صادق ورمرزیار پس از اتمام مدت محرومیت و پرداخت جریمه نقدی و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان‌پذیر خواهد بود.

اتهام افتخاری و ورمزیار مربوط به پرونده جعل و تخلف در اسناد اداری و مالی در آکادمی باشگاه استقلال تهران است که در سال ۹۸ رای اولیه آن صادر شده بود.

۲۵ خرداد ۹۸ بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در رای اولیه این پرونده، افتخاری، مدیرعامل پیشین استقلال را به ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ورمزیار مسئول وقت آکادمی فوتبال استقلال را نیز به ۱۰ سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده بود.

پس از تجدیدنظرخواهی افتخاری و ورمزیار، محرومیت و محکومیت افتخاری و ورمزیار کاهش پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =