ضرغامی

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اولویت این وزارتخانه را توسعه گردشگری دریایی دانست و گفت: اولین شناور بزرگ تفریحی، این هفته در بندرعباس افتتاح می‌شود.

به گزارش پیام خانواده  سیدعزت الله ضرغامی روز یکشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - در دومین نشست هماهنگی وزیران در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی که در وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: اولین شناور بزرگ تفریحی ما آماده شده و از این هفته می‌تواند ۲ هزار نفر را جابه‌جا کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فعال کردن گردشگری دریایی را یکی از ماموریت‌های این وزارتخانه دانست و افزود: خوشبختانه با مصوباتی که دولت سیزدهم داشت و تامین سوخت یارانه ای که آرزوی فعالان این حوزه بود، سرمایه گذاری و توسعه گردشگری دریایی رونق بیشتری خواهد گرفت. این هفته به بندرعباس سفر می‌کنم تا این شناور افتتاح شود.

ضرغامی گفت: با بخش‌های مختلف کشور از جمله سازمان بنادر و کشتیرانی هماهنگی لازم انجام شده است، تعداد این شناورها، اسکله‌ها، ترمینال‌ها و تجهیزات لازم برای خدمات به مسافران و گردشگران به مرور افزایش خواهد یافت.

وزیر میراث فرهنگی گفت: برای پهلو گرفتن این کشتی در قطر، منتظر پاسخ دوحه هستیم که اتفاق مبارکی در صنعت گردشگری به ویژه گردشگری دریایی ایران خواهد بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =