رئیس کنفرانس خانواده و تربیت معنوی

رئیس کنفرانس خانواده و تربیت معنوی گفت: دانشگاه‌های کشور استقبال بسیار خوبی از این کنفرانس داشتند که جای قدردانی و تشکر دارد و امیدواری زیادی را در بین ما ایجاد کرد.

به گزارش پیام خانواده دکتر مسعود جان بزرگی رئیس اولین کنفرانس خانواده و تربیت معنوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی که در سالن بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه‌های کشور استقبال بسیار خوبی از این کنفرانس داشتند که جای قدردانی و تشکر دارد و امیدواری زیادی را در بین ما ایجاد کرد.

وی ادامه داد: حمایت علمی و فکری که از سوی مراکز علمی از این کنفرانس صورت گرفت نشان می‌دهد که حساسیت و توجه مراکز علمی به خانواده همچنان پررنگ و زیاد است.

جان بزرگی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی که صورت دادیم، تلاش کردیم که همه محافل علمی را مشارکت بدهیم که در این امر هم موفق بودیم.

وی به خانواده و تربیت معنوی اشاره کرد و گفت: در تعاریف مختلف خانواده را یک ساختاری می‌دانیم که با یک پیوند قانونی و شرعی شکل می‌گیرد تا تداوم نسل را محقق کند.

رئیس کنفرانس خانواده و تربیت معنوی تأکید کرد: تربیت معنوی یعنی هدایت خانواده و فرزندان به رستگاری به‌نحوی‌که منظور خالق از خلقت خویش فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =