رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: متأسفانه از خانواده‌های بزرگ به سمت خانواده‌های هسته‌ای رفته‌ایم که باید جلوی این موضوع گرفته شود تا بیش از این به نهاد ضربه زده نشود.

به گزارش پیام خانواده حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد حکیمیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی که در سالن بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد، اظهار داشت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تنها مجموعه‌ای است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و قرار شد نخبگان حوزه و دانشگاه در کنار هم بیندیشند و از نظام مقدس انقلاب اسلامی حمایت کنند،

وی ادامه داد: امروز جمع شدیم تا در مورد بنیادی‌ترین و زیباترین نهادی که خداوند برای انسان مقرر کرده است، صحبت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمیان ابراز داشت: خانواده رکن رکین یک جامعه است و باید خانواده‌ای بسازیم تا فردای تمدنی ایران زیبا، ساخته شود و بکوشیم تا خانواده معنوی و الهی را خلق کنیم.

وی افزود: در سال ۹۴ خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و ایشان توصیه‌هایی داشتند که تمامی بیانات ایشان را در دوره‌ای که مسئولیت داشتم اجرایی کردم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمیان تأکید کرد: ایشان بر تحول در حوزه علوم‌انسانی و بر داشتن رویکرد اسلامی در علوم‌انسانی تأکید داشتند که این مهم در این دوره عملیاتی شد.

وی افزود: در خصوص خانواده کلینیک خانواده را ایجاد و خدمات مختلفی را برای خانواده‌ها ارائه می‌دهیم و علاوه بر این تحول در حوزه علوم‌انسانی تأکید دیگری بود که رهبر معظم انقلاب داشتند که ۴۰۰ طرح را رقم زدیم و در این دوره اجرایی کردیم.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: متأسفانه از خانواده‌های بزرگ به سمت خانواده‌های هسته‌ای رفته‌ایم که باید جلوی این موضوع گرفته شود تا بیش از این به نهاد خانواده ضربه زده نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =