مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی

مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی صبح امروز در سالن بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد.

به گزارش پیام خانواده در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان اظهار داشت: متأسفانه از خانواده‌های بزرگ به سمت خانواده‌های هسته‌ای رفته‌ایم که باید جلوی این موضوع گرفته شود تا بیش از این به نهاد ضربه زده نشود.

مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی برگزار شد

در ادامه این مراسم دکتر مسعود جان بزرگی رئیس اولین کنفرانس خانواده و تربیت معنوی طی سخنانی گفت: تربیت معنوی یعنی هدایت خانواده و فرزندان به رستگاری به‌نحوی‌که منظور خالق از خلقت خویش فراهم شود.

مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی برگزار شد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیگر سخنران این مراسم بود که بیان داشت: خانواده شناسی یک علم است و باید سیاست‌گذاری در این زمینه را از حکمت و علم گرفت.

مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی برگزار شد

پایان‌بخش برنامه افتتاحیه این کنفرانس پیام ویدئویی خانم جمیله علم‌الهدی همسر محترم رئیس‌جمهور و رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بود که وی نیز با تأکید بر اهمیت نهاد خانواده گفت: مسئول بسیاری از بحران‌های اجتماعی هم همین نهاد است بدون شک، همه می‌دانیم که خانواده رشته اصلی جامعه است و در شکل‌گیری اجتماعات و توسعه آن و نیز اضمحلال اجتماعات نقش اساسی را دارد.

گفتنی است این کنفرانس دارای پنل‌های روان‌شناسی، رسانه و ارتباطات، علوم اجتماعی، فقه و حقوق، اخلاق و علوم تربیتی و پنل بین‌الملل است که این پنل‌ها از صبح امروز آغاز و عصر امروز به پایان خواهند رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =