ستاره تیم ملی و پرسپولیس

پیام اخیر وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس در واکنش به حوادث روزهای اخیر نماد وحدت و اتحاد بود و دشمنان را برای ایجاد دو دستگی و تفرقه نا امید کرد.

به گزارش پیام خانواده   این روزها که داشتن بصیرت برای شناخت سره از ناسره و حق و ناحق حرف اول را می‌زند، برخی به اصطلاح سلبریتی دچار بی بصیرتی شده و همگام با دشمنان این آب و خاک صحبت‌هایی را به میان آوردند که آتش این حوادث را شعله‌ور تر کرده و کشور را به آشوب و هرج و مرج کشیدند.

در این میان بودند افرادی هم از این دست سلبریتی‌ها که اسیر جو موجود نشدند و صحبت‌های به حقی را به میان آوردند که بوی وحدت و اتحاد می‌داد. وحید امیری از همان دست افراد است. بازیکن نجیب و با غیرت تیم ملی فوتبال این هشدار را داد که خائنان، وطن فروشان و معاندان دنبال دو دستگی و تجزیه ایران هستند.

امیری در صفحه شخصی خود نوشت: این که یک عده‌ای در مورد مسئله‌ای به این مهمی و مرگ یک انسان بی‌گناه آن هم دختری از دختران سرزمینمان سکوت می‌کنند، دلیلی بر بی‌اعتنایی نیست اما برای کسی مثل من که همیشه از دودستگی گریزان بوده سخت بود در مورد مرگ مظلومانه مهسا امینی بنویسم ولی در مورد آتش زدن قرآن توسط عده‌ای ننویسم. قرانی که کتاب مقدس میلیاردها انسان در کره زمین است.

امیری ادامه داد: سخت بود که در مورد برخورد بسیار زشت عده‌ای از مامورین نیروی انتظامی که قلب انسان را به درد می آورد بنویسم و در مورد بریدن گلوی ماموری بی‌گناه و وظیفه شناس دیگر ننویسم و آتش زدن ماموری دیگر را نبینم. زجر کشیدم وقتی احساسات پاک و معصوم کشورم را که اعتراضی به حق داشتند را به همراه سواستفاده عده‌ای دیگر در تخریب اموال عمومی و جسارت به پرچم اباعبدالله را دیدم.

هافبک تیم ملی ایران نوشت: اینکه حمایت یکی مثل مریم رجوی و گروهکش که جنایاتشان بر هیچ کس پوشیده نیست را ببینم و نفهمم چیزی جز دودستگی و ویرانی برای ما درنظر ندارند و نفهمم که عده‌ای خواب تجزیه کشورم را دارند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

برهمین اساس کاربران خبرگزاری فارس حمایت گسترده‌ای را بعد از صحبت‌های وحید امیری از وی داشتند که گوشه‌ای از آنها را در زیر مرور می‌کنیم.

*درود بر وحید امیری با اصالت..کاش درک و شعور همه ورزشکاران و بازیگران مثل شما بود و تمام زوایای موضوع رو تحلیل میکردن نه فقط یه موضوع رو به آتیشش دامن بزنن و آب به آسیاب دشمنان قسم خورده ایران بریزن.. زنده باد وحید امیری زنده باد ایران سربلند

*شرف معرفت انسانیت اگه انسان بود می شد وحید امیری خدا سرافرازت کنه برادرم

*روشنفکر و دانا بودن یعنی یکی مثل ایشون که خودش رو گم نمیکنه واقعیت رو میبینه و پای ارزش هاش میمونه افتخار می‌کنیم به چنین ورزشکارانی

* نمونه آزادگی، شجاعت، نجابت، بصیرت، تدین، اخلاق واقعا دمت گرم

* درود بر غیرت و شرف و وطن پرستی آفرین به شیرمرد که وطنت را با همه کاستی ها به ویزای اونور آبی مثل بعضی ها ترجیح ندادی همیشه مرد بودی و هستی.

واکنش کاربران به پیام ستاره تیم ملی و پرسپولیس؛ حق گو مثل وحید امیری/ پیامی که نماد وحدت و اتحاد بود

* درود به غیرتت پهلوان که جانبدار حق و حقیقت هستی و از حقایق دفاع کردی من یک استقلالی و عاشق مردانگی و مسلمان بودن واقعیت هستم شیر لر قهرمان و پهلوان.

* آفرین بر وحید امیری ورزشکار واقعی ایران زمین الحق که خون ایرانی و مردانگی در رگهای توست.

* درود بر غیرتت کاش یه عده که بوسیله همین مردم و ایران به یه جایی رسیدن از امیری درس اخلاق و مردونگی یاد بگیرن...

* درود به شرفت.الحق که هم در فوتبال نمونه ای و هم در اخلاق،معرفت،شعور،وطن پرستی،بصیرت و غیرت. آفرین به تو وحید آقای باغیرت

* به عنوان هوادار استقلال به وحید امیری تبریک میگم که کشورش را بخاطر سلبریتی بودنش ، نفروخت. احسنت به تو ،مرد باغیرت ایرانی

* ماشاالله سرباز اسلام آقا وحید گل نشون دادی که میشه به نواقص و ایرادات کشورت معترض باشی و در عین حال مدافع اعتقادات و مرام علوی و حسینی باشی. وجودت گلباران،سایه ات مستدام

*درود بر شرفت مرد بزرگ امیدوارم بقیه فوتبالی ها هم ادبیاتی مثل شما داشته باشند و سنجیده سخن بگویند.

*بعضی‌ها فقط پز مردم دوستی میدن مانند خیلی از سلبریتی‌ها، ولی بخدا با اینکه میدونی این حرفها برات هزینه دارد را میزنی. دمت گرم وحیدجان.

* آنقدر پخته و دقیق اظهار نظر کرده که انگار یه جامعه شناس باتجربه و حکیم قلم به دست شده.

واکنش کاربران به پیام ستاره تیم ملی و پرسپولیس؛ حق گو مثل وحید امیری/ پیامی که نماد وحدت و اتحاد بود

* درحال حاضر شجاعت یعنی همین، زیر فشار ولی حق گو.

* دمت گرم نظراتت هم مثل فوتبالت دلنشین هست مطلبت منو یاد اون لایی که تو جام جهانی قبل زدی انداخت . با ظرافت و زیبا ... همیشه همینجوری بمون.

* آفرین بهت پسر همیشه هوشیار و نجیب تیم ملی، پیراهن تیم ملی به حق لایق تو و امثال تو هستش، حرف دل همه مردم اصیل و با ایمان ایران رو زدی.

*زنده باشی قهرمان تو اولین کسی هستی منصفانه هم از غم مهسا گفتی هم از توهین و جسارت به مقدسات و خط اعتراض و اغتشاش را جدا کردی و نسبت به موج سواری وحوش داعشی کومله و منافقین قصاب هشدار دادی. سلبریتی های پیروجوان سینما و ورزش باید از تو جوان برومند یاد بگیرن که اظهارنظر تفکر ، شعور و انصاف میخواد ،تا آسیبی به سرزمین و انقلاب مقدسات نرسد، شیر مادر و نان پدر حلالیت دلاور تا شما هستید ما از جبهه ورزش هم خیالمون راحته ، پاینده باشی.

*آفرین به غیرت دینی و ملی این سرباز وطن و ننگ و نفرین بر وطن فروشان سواستفاده چی از موقعیت بدست آورده از پشتیبانی های مردم که مارک قهرمان قلابی به خود زدند.

*هیچ هموطن وایرانی وطن پرست از مرگ مهسا خشنود نیست ولی تضعیف اقتدار پلیس در برخورد با هنجار شکنان از هر نوع و از هر قماش که باشند درست نیست. زیرا پلیس ضعیف و نا اطمینان از عملکرد خود در مقابل آشوب گران و متمردین به قوانین کشور باعث نا امنی جامعه می شود بعد همین وطن فروشان بی دین پلیس ایرانی باغیرت و با شرف و مستحکم ایرانی را پلیسی بی عرضه قلمداد کرده و مطالبه گر خواهند شد ، پس ای دلیران عرصه مقدم نبرد با خائنین و مزدوران بی دین وطن فروش با صلابت و استوار نهراسید و پوزه هر یاوه گو را به خاک بمالید ما دلگرم به شما هستیم و شما بدانید تا ایرانی محب علی هست پشت شما را خالی نخواهد کرد یا علی.

*دمت گرم شیر مرد غیور لر، نمیدونم چرا این مدت اکثر سلبریتی ها در مورد مرگ مهسا امینی این همه بزرگنمایی می‌کردند وجملاتی می‌گفتند که باعث تحریک جوانان ملت می‌شدند واما یکی از اونا از شهادت جوانان بسیجی ونیروی انتظامی وکشته شدن خیلیای دیگه که بیگناه کشته شدند تو این درگیری ها حرفی نزدند، به خدا متن وحید جان وطن پرست را دیدم بغض گلویم را گرفت کاش علی کریمی، مهران مدیری وخیلیای دیگه مثل شما دیندار ووطن پرست وعاشق این ملت ومردم بودند وحرفهایی نمی‌زدند که خون جوانان بیگناه ملتشان که خیلیا به آن تشنه هستند ریخته بشه، چه آشوبگر وچه نیروهای امنیتی همه از این خاک واز این ملت هستند به امید ایرانی آباد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =