حامی ایتام و محسنین

کارکنان مدرسه دخترانه ای در پردیسان قم با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین الگوی نوعدوستی و فداکاری برای دانش آموزان هستند.

به گزارش پیام خانواده در هفته معلم، مراسم تقدیر از مدیران و معلمان حامی ایتام و محسنین قمی در مدرسه دخترانه ای در پردیسان به نمایندگی از تمام حامیان فرهنگی ایتام برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم، با گرامیداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم با بیان اینکه معلمان زحمتکش، نه تنها علم آموزی می کنند بلکه ایثار و مهربانی و کمک به نیازمندان را هم به دانش آموزان می آموزند.
وی با بیان اینکه معلمان، الگوی دانش آموزان هستند و تأثیر رفتارشان بیشتر از نفوذ کلام آنها است تصریح کرد: دانش آموزان نسل آینده کشور هستند و فداکاری و دستگیری از محرومان و نیازمندان میراث ارزشمند آموزگاران برای آنها است.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم از معلمان و فرهنگیان استان خواست در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کرده و سفیر مهربانی این نهاد در جذب همکاران، دوستان و آشنایان خود در این طرح باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =