کد خبر: 6475
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
شورای اداری پست استان قم

باقری منش، تهیه و تدوین برنامه راهبردی را گامی موثر در رسیدن به اهداف و موجب رونق پست دانست.

به گزارش پیام خانواده از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، نخستین جلسه شورای اداری پست استان به ریاست ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان و با شرکت معاون، مسئولین و کارشناسان ستادی و اجرائی در سالن جلسات آن اداره کل برگزار شد.
باقری منش در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از عملکرد یکساله پست استان ابراز رضایت و از همکاران پست استان قم به جهت همت، تلاش و پشتکار در جلوگیری از رسوب مرسولات با توجه به ترافیک بسیار زیاد در ماه های پایانی سال گذشته تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد در سال 1401 شاهد موفقیت های بیشتر و ارتقاء جایگاه پست استان باشیم.
مدیرکل در ادامه با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و شعار سال اظهار کرد: نامگذاری سال جدید به نام  سال »تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» دارای پیام های زیادی است و همگی موظفیم در جهت به ثمر رساندن و تحقق این شعار مدبرانه و حکیمانه گام های موثری برداریم.
باقری منش از زحمات زینب یاسری در دوران معاونت تشکر و انتصاب جناب آقای فرامرزی را به عنوان معاون اجرایی پست استان قم تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
وی عنوان نمود: تهیه و تدوین برنامه راهبردی گامی موثر در رسیدن به اهداف و موجب رونق پست است و مسئولین واحدها می بایست نسبت به تحقق برنامه تعیین شده تا پایان سال جاری مصمم عمل کنند.
وی با تاکید بر اهمیت ویژه درآمد، تشکیل جلسات مستمر بازار هدف به منظور افزایش درآمد باجه ای و قراردادی با جذب پتانسیل های بالقوه موجود در استان را خواستار شد.
مدیرکل همچنین افزایش ترافیک مرسولات ارزش افزوده را در رسیدن به تحقق برنامه ها موثر دانست.
در بخش پایانی مبحث باقری منش کیفیت را مهم و حائز اهمیت دانسته و اذعان نمود:  امید است با نگاه ویژه و تشکیل جلسات مستمر کیفیت، شاهد ارتقاء سنجه های کیفی و افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.
 در ادامه نشست روسا و کارشناسان نقطه نظرات و راهکارهای مناسب جهت بهبود فرآیند خدمات پستی را ارائه نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =