کد خبر: 5678
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
عابدزاده

پونفرادینا با حضور دروازه بان ایران خود به تساوی مقابل تیم رده هفدهمی رضایت داد اما دو پله صعود کرد.

به گزارش پیام خانواده تیم پونفرادینا در چارچوب هفته بیستم لالیگا ۲ اسپانیا، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه مونیسیپال د بوتارکوئه مقابل تیم رده هفدهمی لگانس قرار گرفت.
 امیر عابدزاده که در این فصل 16 بازی برای پونفرادینا انجام داده و هفت بار موفق به کلین شیت شده بود، امروز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دنبال ثبت کلین شیت شماره هشت خوب بود.
امیر که بعد از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مقابل سوریه، طی دو بازی اخیر باشگاهی اش هم فیکس بود، امروز برای بسته نگه داشتن دروازه پونفرادینا تلاش زیادی کرد و چند سیو خوب هم داشت اما بازی دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

یوری در دقیقه 32 دروازه لگانس را باز کرد تا پونفرادینا برنده راهی رختکن شود؛ در اوایل نیمه دوم اما تیم حریف موفق شد دروازه عابدزاده را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند. خاویر گواش در دقیقه 52 قفل دروازه پونفرادینا را شکست. این آخرین گل بازی امروز بود تا تقابل پونفرادینا و لگانس با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.
در هفته ای که با توقف تنریف و ایبار، یاران عابدزاده فرصت داشتند تا فاصله امتیازی خود را با آنها بیشتر کنند، این فرصت برای آنها با تساوی یک بر یک از دست رفت؛ پونفرادینا با وجود این نتیجه اما دو پله در جدول صعود کرده و با 36 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لالیگا دو قرار گرفت؛ بالاتر از این تیم، آلمریا با 45 امتیاز، صدرنشین است.

صعود یاران عابدزاده به رتبه دوم لالیگا دو

صعود یاران عابدزاده به رتبه دوم لالیگا دو

صعود یاران عابدزاده به رتبه دوم لالیگا دو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =