تبرریک

پیام خانواده_ سید محمد حسین چاوشیان رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم» در پیامی، انتصاب دکتر انسیه خزعلی را به سمت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تبریک گفت.


بسم الله الرحمن الرحیم
«الْخلقُ عِیالُ الله فَاحبُّ الْخلق الی الله من نَفَع عیالَ الله و ادْخل علی اهل‌بیت سُرُوراً»
سرکار خانم دکتر خزعلی(دام عزها العالی)
با اهدای سلام و تحیات؛
انتصاب شایسته سرکار عالی بعنوان چهره ای اندیشمند و دغدغه مند از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت حساس معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم» بعنوان موسسه ای مردم نهاد و خانواده محور؛ در راستای ارتقای دانش زنان و خانواده ها و با هدف کاهش آسیب های خانوادگی و اجتماعی، آمادگی خود را برای همکاری با سرکار عالی و مجموعه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام می دارد .         
موسسه «خاتم» جهت نیل به اهداف مذکور از ظرفیت عظیم اساتید، کارشناسان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور عزیزمان ایران بهره می گیرد و امیدوار است با بکارگیری روش های علمی و هدفمند با رویکرد معنوی و اسلامی و بهره گیری از مجموعه های تابعه خود از جمله خبرگزاری «پیام خانواده» بعنوان اولین رسانه تخصصی خانواده محور در کشور بتواند گام مثبتی در راستای اعتلا و ارتقای جایگاه زنان و خانواده ها بردارد.
در پایان ضمن تبریک مجدد، از پیشگاه خداوند متعال  توفیقات روز افزون سرکار عالی را در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان و خانواده در گام دوم‌ انقلاب مسالت می نمایم.

سید محمد حسین چاوشیان
رییس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم»
و مدیر مسوول خبرگزاری «پیام خانواده»
یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰
قم المقدسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =