اصحاب رسانه

از جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران قم به مناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت 21 مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک در حمایت از تولید داخلی تجلیل شد.

به گزارش پیام خانواده، مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه اقتصاد و تولید اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه احمدخانی به بزرگترین مرکز فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمانی مبدل شده است.
احمدخانی بیان کرد: اعتبار 15 ساله، پوشش کامل تجهیزات ساختمانی و تنوع بالای محصولات  پاسخ به تمام نیاز های مشتری و در نظر گرفتن شرایط منعطف پرداخت،همکاری با برندهای معتبر بازار و ارسال رایگان  از مهمترین مزیت های این مجموعه است.
وی تصریح کرد: افق بلند فعالیتهای این مجموعه و تلاش روز افزون تیم اجرایی متعهد و متخصص، موفقیت مجموعه را تضمین می کند.
مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی با اشاره به فروش اقساطی بدون سود مجتمع تولیدی بازرگانی عنوان کرد: جشنواره های فروش ویژه در راه است و شرایط خوبی را برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش های محصولات مجموعه شامل 1) تجهیزات سرمایشی ،گرمایشی،تاسیسات و موتورخانه شامل: کولرگازی،داکت اسپیلت،چیلر،پکیج و رادیاتور 2)تجهیزات بهداشتی ساختمان شامل:وان،جکوزی،شیرآلات،پانل های دوش،توالت فرنگی، زمینی و روشویی 3) تجهیزات آشپزخانه شامل:اجاق،هود آشپزخانه،ماکرویو، سینک   4) یراق آلات درب،کابینت و مکانیزم‌های مرتبط  شامل: آبچکان و تجهیزات مدرن داخل کابینت،دستگیره های درب و کابینت  5) درب های ساختمان، درب و پنجره دو جداره آلومینیوم و یو پی وی سی، دکوراسیون منزل،مراکز تجاری و تفریحی 6) تجهیزات لوله و اتصالات را  با شرایط اقساطی بدون سود عرضه می گردد.
ایشان در ادامه افزود: با راه اندازی مرکزخدمات پس از فروش این مجموعه به نام ریتا سرویس،تمامی دغدغه های ما در جهت اراده خدمات بهتر به مشتریان  دیده  شده است و خدمات ریتا سرویس جدا از گارانتی های شرکت های تولید کننده  محصولات می باشد.
احمدخانی گفت: این مجموعه آمادگی همکاری با ادارات، ارگانها و سازمانها را دارد و شرایط ویژه ای را در جهت ارائه خدمت به کارمندان و پرسنل در نظر گرفته است.
گفتنی است در این مراسم که از ساعت ۱۴٫۳۰ عصر 20 مرداد در مجتمع آغاز شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سه نوبت   از بیش از ۶۵ خبرنگار استان قم تجلیل شد، ضمن اینکه اصحاب رسانه از مجتمع و بخش های مختلف مجتمع فروشگاهی احمدخانی  بازدید کردند.
راه های ارتباطی با این مجموعه به شرح ذیل اعلام شده است:
فروشگاه جوادالائمه    38122
مرکز خدمات پس از فروش( ریتا سرویس)   37043
فروشگاه  شهرک قدس     37046
سایت : www.ahmadkhani.co
اینستاگرام:  ahmadkhani.co

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =