طاهایی

دکتر روح الله طاهایی گفت: با توجه به اینکه بخش قلب و عروق از مهمترین بخش هایی هست که در استان قم به آن مورد نیاز هست در آینده نزدیک این بخش توسط درمانگاه بخش خصوصی ما در قم راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پیام خانواده دکتر سید روح‌الله طاهایی مدیر درمانگاه دی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت :با توجه به اینکه بیشتر بیمارستان های دولتی بخش قلب و عروق آن از ازدحام مراجعین برخوردار هست در نظر داریم در آینده نزدیک بخش قلب و عروق در درمانگاه خود و با قیمتی معقول و منصفانه راه اندازی نماییم.
وی افزود: درمانگاه ۹ دی در سال ۱۳۷۹ سطح بخش خصوصی راه اندازی شد و به عنوان اولین درمانگاه بخش خصوصی استان قم در خیابان باجک راه اندازی شد.
که دارای بخش عمومی آزمایشگاه اورژانس دندانپزشکی فیزیوترابی و بخش های متنوع دیگر درمانی می باشد و هم اکنون ما ۱۵ پزشک عمومی فعال و ۳۵ پزشک متخصص فعال در این درمانگاه داریم.
وی خاطرنشان کرد :در بخش های تخصصی ما دارای بخش های قلب و عروق؛ اطفال؛ داخلی؛ پوست و مو؛ گوش و حلق و بینی؛ ارتوپدی؛ زنان و زایمان؛ عفونی ؛اعصاب و روان ؛کلیه و مجاری ادراری؛ جراحی عمومی؛ طب سنتی و گیاهی؛ مغز و اعصاب؛ روماتولوژی( مفاصل) و چشم پزشکی می باشد.
روح‌الله طاهایی گفت: در بخش عمومی ما نیز پزشک عمومی شبانه روزی ؛ویزیت در منزل ؛مامایی ؛حجامت؛ ختنه؛و جراحی‌های کوچک نیز انجام می‌شود.
همچنین در بخش پاراکلینیک ما نیز: رادیولوژی؛ سونوگرافی؛ فیزیوتراپی؛ دندان پزشکی؛ دارو خانه و آزمایشگاه قرار دارد.
وی گفت :از زمان شروع کورونا تاکنون حدودا روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ مراجعه کننده به این درمانگاه شبانه روزی داریم.
وی اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر بیماران و مراجعه کنندگان به این درمانگاه‌شبانه‌روزی از خدماتی که در این درمانگاه ارائه می‌شوند راضی و خشنود هستند و طبق نظرسنجی هایی که انجام دادیم درصد رضایت بیماران از عملکرد پرسنل این درمانگاه بیش از ۹۰ درصد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =