آیت الله سیدابراهیم رییسی

استاد دانشگاه تهران گفت: امیدهای زیادی با پیروزی آیت‌الله رئیسی در دل مردم ایجاد شده و عملکردش نشان داده است که وی اهل عمل است.

به گزارش پیام خانواده شاهین صادقی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری علی‌رغم بسیاری از مشکلات خوش درخشیدند و با حضور خود ثابت کردند که به ولایت‌فقیه، نظام و خون شهدا پایبند هستند.

وی ادامه داد: پیش از انتخابات توطئه‌های دشمنان نظام بر این بود که مشارکت پایین باشد و یکی از کمترین مشارکت‌های تاریخ را تجربه کنیم اما مشارکت واقعی مردم از سطح انتظارات فراتر رفت و مردم یک‌بار دیگر مسئولان را شرمنده کردند.

صادقی نسب بیان داشت: مسئولان باید قدر این مردم و مشارکت‌های آن‌ها را بدانند و برای رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها قدم‌های قاطعی و محکمی بردارند.

وی با اشاره به پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ابراز داشت: امیدهای زیادی با پیروزی ایشان در دل مردم ایجاد شده است و عملکردش نشان داده است که وی اهل عمل است.

استاد دانشگاه تهران ابراز داشت: وی نشان داده که معتقد عملکرد جهادی و انقلابی است و پشت‌میزنشین نیست که همین موضوع عامل پیروزی قاطع وی در انتخابات بود.

وی ادامه داد: انقلابی بودن در شعار نیست این‌که مرتباً یک فرد یا گروهی را انقلابی بخوانیم با این کار ما، آن فرد یا گروه انقلابی نمی‌شود، انقلابی‌گری در عمل است یکی از مهم‌ترین مردمی بودن است.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: قلب هر انقلابی را مردم تشکیل می‌دهند و اساساً این مردم هستند که انقلاب می‌کنند و در اداره کشور هم باید مردم با حضور حداکثری داشته باشند و حضور حداکثری یعنی این‌که درهای سیاست‌گذاری و مدیریتی باید به روی مردم باز شود.

وی ادامه داد: مردم باید از ابتدای شکل‌گیری سیاست و اتخاذ تصمیمات حضور جدی دارند تا اجرا و ارزیابی کار، در واقع دولتی از مردم، برای مردم و به‌وسیله‌ای مردم این ویژگی دولت انقلابی است.

صادقی نسب تصریح کرد: این بسیار حائز اهمیت است یعنی این‌که بدانند که اگر مردم در هیچ‌کدام از فرایندها و مراحل حضور نداشته باشند قطعاً و یقیناً آن نظام حکمرانی دچار شکست‌های جدی خواهد شد.

وی بیان داشت: با ورودی‌های تکراری ما نمی‌توانیم خروجی‌های متفاوت بگیریم به این معنا که با استفاده آدم‌ها و تفکرهای تکراری نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم.

استاد دانشگاه تهران تأکید کرد: باور داشته باشیم که اگر می‌خواهیم خروجی‌ها متفاوت بگیریم، اگر می‌خواهیم نتایج متفاوتی داشته باشیم باید از تکرار آدم‌ها و اندیشه‌های تکراری جلوگیری کنیم و بدانیم که موفقیت با نیروهای انقلابی، جهادی و مخلص محقق خواهد شد.

وی به دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: این دولت باید تعهد ویژه‌ای در انتصاب‌های مسئولان داشته باشد و در این میان از انتخاب افرادی که به جزء خدمت و نوکری به مردم چیز دیگری در سر دارند جلوگیری شود.

صادقی نسب خاطرنشان کرد: رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت و این مهم بارها در صحبت‌های ایشان مطرح شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =