کد خبر: 4285
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
امیرآبادی فراهانی

پیام خانواده - نماینده مردم قم در مجلس گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید با وعده‌های کلی و غیرقابل تحقق، اعتماد مردم به نظام و مسئولان را از بین ببرند.

به گزارش پیام خانواده، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات وعده‌های بدون پشتوانه ندهند چرا که اگر این وعده‌ها عملی نشود، موجب دلسردی در میان مردم خواهد شد، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قبلاً هم مسئولیت‌های زیادی داشتند و مردم باید ببینند که آیا آنان در مسئولیت‌های قبلی خود به وعده‌هایی که داده بودند، عمل کردند یا خیر.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر مردم باید به کارنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه کنند، گفت: ارزیابی کارنامه و عملکرد قبلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌کند که آیا آنان صداقتی در عمل به وعده‌های خود داشته‌اند و یا اینکه به وعده‌های خود عمل نکردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به این مسئله توجه داشته باشند که تحقق وعده‌های آنان نیازمند بودجه و منابع است و آنان باید با در نظر گرفتن منابع کشور به مردم وعده دهند و نباید شعارهای غیرواقعی دهند.

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به شرایط کشور توجه داشته باشند و بر اساس آن وعده و شعار دهند، گفت: اگر وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تحقق پیدا نکند و غیرقابل تحقق باشد، باعث می‌شود که اعتماد مردم به مسئولان از بین برود.

وی تاکید کرد: بنابراین، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید حتماً پیش از ارائه وعده به مردم، به منابع و زیرساخت‌های کشور توجه داشته باشند و نباید با وعده‌های کلی و غیرقابل تحقق، اعتماد مردم به نظام و مسئولان را از بین ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =