کد خبر: 4151
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
جشنواره قرآن

پیام خانواده - آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پیام خانواده، آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

این دوره از جشنواره به میزبانی وزارت بهداشت و به صورت مجازی برگزار شد. در مراسم اختتامیه از برخی از برگزیدگان به صورت نمادین تجلیل شد.

در جشنواره سی‌وپنجم حدود ۳۰۰ هزار دانشجو در مرحله مقدماتی از دانشگاه‌های سراسر کشور آثار خود را ارسال کردند که در نهایت هزار و ۱۴۰ شرکت‌کننده به بخش کشوری راه یافت. این رقابت‌ها در ۶ بخش معارفی، آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری برگزار شد که نهایتاً ۱۳۹ نفر به عنوان نفرات برتر اعلام شدند که بیشترین برگزیده از وزارت بهداشت با ۷۵ برگزیده بود و پس از آن وزارت علوم با ۳۰ برگزیده و دانشگاه فرهنگیان با ۲۳ نفر بیشترین نفرات برتر را داشتند.

در آیین اختتامیه حبیب صداقت، رتبه اول قرائت تحقیق از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سینا طباخی، رتبه اول حفظ کل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدامین نجفی رتبه دوم حفظ ۲۰ جزء از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، الناز همتی، رتبه اول ترتیل بانوان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ندا مرادی، رتبه اول دعاخوانی از وزارت علوم، فاطمه حسینی، رتبه اول حفظ ۱۰ جزء بانوان از دانشگاه آزاد اسلامی، الهام معزی، رتبه اول حفظ ۵ جزء از وزارت علوم، پیام ورعی رتبه اول مقاله‌نویسی از وزارت علوم  علی قلی‌پور رتبه دوم تلخیص کتاب از وزارت بهداشت جوایز خود را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =