کد خبر: 3479
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه به عنوان تیم اول صعود کنیم به پیروزی مقابل الوحده نیاز داشتیم، آمادگی لازم را هم برای پیروزی مقابل الریان داریم.

 به گزارش پیام خانواده احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر درباره برتری مقابل الوحده اظهار داشت: خیلی دوست داشتیم قدم اول را محکم برداریم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام داده و سه امتیاز را به دست آوریم. برای صعود به این سه امتیاز نیاز داشتیم و آمادگی لازم را برای بردن الریان داریم.

وی درباره فرصت‌سوزی بازیکنان پرسپولیس در بازی با الوحده توضیح داد: می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی شرایط آب و هوایی کارمان را سخت کرده بود و با توجه به این موضوع تمام تیم ها نمی توانند پتانسیل واقعی خود را نشان بدهند. البته می توانستیم با زدن گل‌های بیشتر ادامه بازی را برای خودمان راحت تر کنیم. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم بیشتر گل بزنیم و شرایط را برای خود راحت تر کنیم تا در دقایق پایانی نخواهیم با انرژی بیشتری بازی را دنبال کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره زمان برگزاری بازی‌ها گفت: این وضعیت برای تمام تیم‌ها یکسان است. الریان تیم خوبی است و باید انرژی خیلی بیشتری برای این مسابقات بگذاریم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کرده و شرایط را برای صعودمان راحت تر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =