سید محمدحسین چاوشیان

پیام خانواده- رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: پشتیبانی از خانواده‌ها و مانع زدایی در ازدواج جوانان مهم‌ترین مطالبه از مسئولان در سال جدید است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

.به گزارش پیام خانواده  سید محمد حسین چاوشیان  با اشاره به آغاز سال جدید اظهار داشت: سال 1400 که به فرموده رهبر انقلاب سال تولید پشتیبانی مانع زدایی ها نام گذاری شده است، باید با محوریت پشتیبانی از خانواده‌ها و مانع زدایی در امر ازدواج جوانان همراه باشد.

وی با بیان اینکه خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی در سال‌های اخیر با بحران‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی مواجه شده است، تأکید کرد دولت مردان در سال جدید باید محوریت برنامه‌ها و اقداماتشان بر اساس حمایت و پشتیبانی از خانواده‌ها صورت پذیرد.

مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به مشکلات پیشروی ازدواج جوانان گفت: مانع زدایی از امر ازدواج جوانان مستلزم همراهی دولت مجلس و سایر نهادهای مرتبط می‌باشد که با برنامه‌ریزی و هدفمندسازی اقدامات در این زمینه موانع را برطرف نمود و با ایجاد فضای کسب و کار و تولید، مانع زدایی از اشتغال جوانان و در نهایت معاش خانواده‌ها را تأمین و فراهم کرد.

چاوشیان با اشاره به لزوم خانواده محوری و پیوست فرهنگی در نهادها و سازمان‌های دولتی گفت: امیدواریم با پشتیبانی از خانواده‌ها و توجه به اقتضائات فرهنگی و اقتصادی، شاهد تغییر نگرش به نهاد مقدس خانواده در عرصه‌های اجتماعی و نهایتاً کاهش آسیب‌ها در سال پیشرو باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =